Hjem >> Digital-kontor

 

RenProv1
 

 

Enkle og trygge salgsprosesser

 

RenProv1 er en brukervennlig plattform som effektiviserer arbeidsdagen og salgsaktivitetene. Med RenProv1 sine praktiske funksjoner vil du spare tid, penger og unødvendig arbeid. Hold kontroll over arbeidsrutiner med en flytende og ryddig kommunikasjon med dine ansatte. Dine ansatte vil, i sin egen innboks, motta all informasjon, dokumenter, rutiner, m.m. som er nødvendig for å utføre et profesjonelt arbeid. Vær et skritt foran med smart markedsføring av profil og synlighet på Internett. Benytt deg av faglig ekspertise og gode tilbud på produkter og tjenester. Skaff dyktige medarbeidere som ønsker å jobbe i bransjen.

 

 

Som medlem får du:

 

  • Mer salg

  • God synlighet på Google og andre søkemotorer

  • Egen profilside med logo, banner og kontaktinfo

  • Tilgang til private og offentlige oppdrag

  • Automatisk beskjed om ledige oppdrag

  • Ubegrenset antall tilbakemeldinger til oppdragsgivere

  • Oppdatert CV database (les mer her)

  • Tilgang til underleverandører

  • Enkel plattform

  • Ansattprofil

  • System til å sende lønnslipp, arbeidsplan, arbeidsrutiner, skjemaer, timelister

  • Godkjenning av timelister

  • Innboks for Intern kommunikasjon mellom ledelse og ansatte

  • Alle nødvendige dokumenter til dagligarbeid som tilbudsmaler, medarbeidersamtaler, opplæring, feriesøknad, m.m.

  • Rask tilgang på aktuelle produkter og tjenester

  • Dokumentopplasting

 

Ring oss på 930 06 008 eller send E-post: post@godkjentrenhold.no